"Un, dos, tres... Probando!"


M'hi llanço! Vet aquí el primer post "seriós", i res millor que fer-ho amb el meu primer treball "oficialment scraper". D'això ja fa un any i mig, i va ser aprofitant el naixement d'una petita. 

Una bona colla d'amics anàvem a visitar la nouvinguda i els seus pares, i com que una targeta de felicitació no era suficient per a tots els que volíem desitjar el millor a la nova família, vaig preparar un àlbum de dedicatòries, amb tags al seu interior on cada família hi va poder signar.

Un propòsit que m'he plantejat per als post, és incloure-hi els materials que he utilitzat, ja que en les visites que faig a d'altres blogs i webs relacionades amb l'scrapbooking, m'ha estat de gran ajuda saber la matèria prima i eines que han estat utilitzats. Així que... aquí teniu!

Material utilitzat:
- Papers: Hello Summer d'Echo Park, Bety Sweet Specialty Paper de K&Company.
- Cintes:Doily Lace Mixed Ribbons, Martha Stewart Modern Festive Duet Ribbons.
- Textes i alfabets: el texte en color és fet per ordinador, mentre que l'alfabet negre és d'American Craft Thickers "Subway".

Gràcies per la visita!

1 comentario

  1. There is SHOCKING news in the sports betting industry.

    It's been said that every bettor needs to look at this,

    Watch this now or quit placing bets on sports...

    Sports Cash System - Sports Betting ROBOT

    ResponderEliminar

¡Qué ilusión que te pases por aquí! Y si quieres comentar la jugada, estaré encantada :)