"Un, dos, tres... Probando!"


M'hi llanço! Vet aquí el primer post "seriós", i res millor que fer-ho amb el meu primer treball "oficialment scraper". D'això ja fa un any i mig, i va ser aprofitant el naixement d'una petita. 

Una bona colla d'amics anàvem a visitar la nouvinguda i els seus pares, i com que una targeta de felicitació no era suficient per a tots els que volíem desitjar el millor a la nova família, vaig preparar un àlbum de dedicatòries, amb tags al seu interior on cada família hi va poder signar.

Un propòsit que m'he plantejat per als post, és incloure-hi els materials que he utilitzat, ja que en les visites que faig a d'altres blogs i webs relacionades amb l'scrapbooking, m'ha estat de gran ajuda saber la matèria prima i eines que han estat utilitzats. Així que... aquí teniu!

Material utilitzat:
- Papers: Hello Summer d'Echo Park, Bety Sweet Specialty Paper de K&Company.
- Cintes:Doily Lace Mixed Ribbons, Martha Stewart Modern Festive Duet Ribbons.
- Textes i alfabets: el texte en color és fet per ordinador, mentre que l'alfabet negre és d'American Craft Thickers "Subway".

Gràcies per la visita!

No hay comentarios

¡Qué ilusión que te pases por aquí! Y si quieres comentar la jugada, estaré encantada :)