Més detalls de la crop del MRDM - Más detalles de la crop del MRDM


Mooooolt bon dia!

Sí, ho sé, esteu tristes perquè ja s'acaben els dies de descans, però penseu que l'estiu i les vacances comencen a estar força a prop, que els dies s'allarguen i que ja ens podem començar a desfer dels jerseis gruixuts i jaquetes.
I per entretenir una mica aquests dies, us recordo que aquest dijous, dia 9 d'abril, hem preparat, a partir de la iniciativa de 3flowers - retos de tarjetas, una crop per fer punts de llibre i targetes per lliurar a l'hospital Sant Joan de Déu (veuràs tota la info de la crop aquí i de què es tracta el repte, aquí).

Així que t'apuntes a la...

?

Avui us vull ensenyar les targetes que podreu fer a la crop, si és que no veniu amb una idea pròpia. Algunes d'elles, són targetes reversionades a partir de les que he fet anteriorment i que m'agraden especialment. Alguna altra conté el missatge que vaig utilitzar pel MRDM de l'any passat "Endavant, valent/a", i que trobo molt addient per al propòsit.

No són gens complicades de fer, això sí: suposo que ja coneixeu el meu gran afany pels troquels, i no he pogut evitar utilitzar-los en pràcticament totes les targetes. Així que si podeu portar també la vostra Big Shot, podrem agilitzar els treballs (sento no poder disposar de vàries unitats... :( ).

Aquestes són:


I al detall:





Estic preparant material per preparar-ne 5 de cada targeta. Ens vols ajudar? Apunta't de dues maneres:

- Enviant un correu electrònic a susanaartacho@gmail.com.
- Enviant un whatsapp o  trucant al 617 61 84 89.

I demà, us ensenyaré els punts de llibre que estic acabant d'enllestir ;)

Que passeu un bon dia i que disfruteu de la Mona!!!

13 comentarios

  1. ME-RA-VE-LLO-SES!!!!...i "no te digo más ná"!!!jajajajaja
    Petonetsssssssssssssssssssssss!!!


    Charo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sempre aquí, la primera animants i amb paraules boniques... ets la namber uan!!!!
      Petonets, Charo!

      Eliminar
  2. Uau! Quines ganes que sigui dijous! Jo ja he preparat una targeta i quatre punts de llibre, però em moro de ganes de fer els teus! Aprendré tant!!
    Intentaré portar la meva BigShot, tot i que depèn molt de si vinc directament de l'escola o passo per casa.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Que bé, ja vens amb deures fets!! Quines ganes de veure'ls, que guai!
      No pateixis per la Big, no voldria pas fer-vos anar malament...
      Ens veiem en poques hores... jajajaja!

      Eliminar
  3. Guapa!! Son precioses!! Quines ganetes! Jo no penso portar idees propies te les vull copiar totes!! jajaja i que m'ensenyis la teva tècnica! Ara t'escric per veure com va el tema logístic, pero puc portar la meva big shot ;)
    A veure aquests punts de llibre :D Petons!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jajajajaja! Anirem a una escola a treballar, però podràs copiar tot el que vulguis, jajajaja!

      Eliminar
  4. Susana quina meravella de targetes!! I jo que m'ho perdo... jops... M'encantaria poder ser-hi allà amb vosaltres dijous i gaudir de la vostra companyia i aprendre tantes coses! M'encanta la targeta de les tiretes i la ultima també és preciosa. Ets una scrapera molt gran!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No saps, Anxela el greu que em sap no haver-ho organitzat amb més temps i en dissabte, de debò! Però per a la propera t'asseguro que começo tres mesos abans amb el tema, fijo!!!

      Eliminar
  5. Quina passada!!! són xulíssimes!! Dijous al matí tinc exàmen d'opos i no se si podré preparar gaire material per portar, així que em sembla que te les scraplifnosequé!!! jajajaja!!! Petons!!

    ResponderEliminar
  6. Ya te lo dije en facebook, pero cada vez que las vuelvo a ver, me gustan más. Eres consciente de que has creado unas tarjetas que aparentemente son sencillas, con colores alegres, frases estupendas y detalles divertidos? Vamos que son increíbles!!
    Disfruta mucho de ese día que seguro que todas aprenderán muchísimo de tu forma de ver el scrap!!

    ResponderEliminar
  7. m'encanta el q has fet!!! em quedo el teu blog a la "farmaciola" de la inspiracióoo!! jeje

    ResponderEliminar
  8. Son una auténtica pasada, Susana!!!! Son 7 tarjetas maravillosas!!!! Son tannnnnnnn alegres, vistosas, bonitas.... es que son ESPECTACULARES, de verdad!!!! (Iba a hacer un chiste malo diciendo... "eres la card queen española ¿te das queen?", pero no, no lo voy a contar... ainssss, cachis, lo hice... Jajajajajajaj!!!!)
    Besicos a millones....Muacksssssss!!!!!

    ResponderEliminar
  9. Hola te he conocido a través de la pareja creativa y quería hacerte una pregunta. He visto que en muchas de tus tarjetas usas falsos cosidos marcados, crucecitas, etc. Vienen así los troqueles que usas o los haces después de alguna manera. Gracias.

    ResponderEliminar

¡Qué ilusión que te pases por aquí! Y si quieres comentar la jugada, estaré encantada :)