Punts de llibre per a la crop del MRDP


Bon dia!!!

Avui, tal i com us vaig comentar al post d'ahir dilluns, us ensenyo els punts de llibre que farem el proper dijous a la crop del Millor Repte del Món (més o menys, ja que potser farem alguna petita variació de colors o acabat).
Sense més, aquí us deixo les fotografies, que avui és dia de cares llargues i son ;)



La següent potser us sona, ja que és la que vaig regalar als meus petits el passat Sant Jordi, i ha aguantat perfectament el seu "trote" i... a mi m'agrada especialment! Farem alguna petita variació. Qui voldrà remenar amb la pasta d'embossing?


El paper decorat de la següent targeta m'encanta i és per això que me'n queda poquet (per fer dos o tres punts de llibre més). Ja buscarem un paper tan bonic com aquest per a la resta:


Un percentatge gran dels ingressats a l'hospital que rebran els punts de llibre són adolescents, de manera que també pensem en elles i ells i prepararem els dos darrers punts de llibre:



Espero que als nens, nenes, nois i noies que els rebin els agradin... quina emoció!!!

Volia aprofitar per donar-vos les gràcies pels comentaris tan bonics que feu i els ànims que em doneu en tot el procés de preparació de la crop, i em parteix el cor no haver escollit el millor dia per fer-la i que algunes persones ho tingueu tan lluny. 
Diuen que dels errors s'aprèn, de manera que ja estic prenent nota per a la propera :)

Quería aprovechar para daros las gracias por los comentarios tan bonitos que hacéis y los ánimos que me dais en todo el proceso de preparación de la crop, y me parte el corazón no haber escogido el mejor día para hacerla y que algunas personas lo tengáis tan lejos.
Dicen que de los errores se aprende, de manera que ya estoy tomando nota para la próxima :)

GRÀCIES & GRACIAS

8 comentarios

  1. Ai Susana!! Aquests punts de llibre són fabulosos!! i tu també! hi ha mil maneres de fer les coses però el més important és fer-les amb el cor com ho estàs fent tu!!! Petonets!!
    Made

    ResponderEliminar
  2. Uns punts de llibre fantàstics!!!!. La crop serà un èxit total!!!. A la propera que facis...si puc, jo m'apuntoooooooo!
    Petunarrussssssssssssssssssssssss!!!jajajaja

    Charo

    ResponderEliminar
  3. Que pasada de puntos de libros!! De imaginarme tantas cosas bonitas juntas, me pongo nerviosa y todo!! Pasarlo muy bien en la Crop! Y no te preocupes por nada, nunca pueden hacerse las cosas para que a todos nos venga bien!! A disfrutar!!

    ResponderEliminar
  4. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  5. Susana, són una passada! De debò podré fer aquestes obres d'art amb les meves manetes? Em moro de la il·lusió! Crec que a mi em queda un paper de núvols quasi tan guapo com el que has posat. Si el trobo, el portaré, junt amb d'altres, per a que tots/es en puguem fer servei. No saps les ganes que tinc que sigui dijous! (ah! a mi la data i l'hora em van de conya!)

    ResponderEliminar
  6. Però quina xul·lada!! Aquest estil de punt de llibre es tant teu! Dessitjant fer algún :) El meu prefe es el blanc amb plomes de "enjoy". Per cert, jo tinc aquesta carpeta d'embossing, si vols la porto ;) Petons!

    ResponderEliminar
  7. Son preciosisisisisisisisísimos, Susana!!! Son adorables. Están llenos de detalles, de muyyyyy buen gusto, de mucho trabajo y de toneladas de cariño. Y eso.... SE NOTA!!!!!!!
    Millones de besicos!!!!! Muacksssss!!!!

    ResponderEliminar
  8. Me encanta el troquel de la casita y los árboles. De que marca es?

    ResponderEliminar

¡Qué ilusión que te pases por aquí! Y si quieres comentar la jugada, estaré encantada :)